Yönetim Bilimleri Fakültesi tarafından organize edilen “Eğitim-öğretim süreçlerinde pedagojik eğitimlerle desteklenen öğretim yöntemleri ve materyaller kullanılması” temalı mesleki gelişim semineri, 27 Ekim 2025 Pazartesi günü gerçekleştirilmiştir.
Seminerde Doç. Dr. Elif Bengü, ders planlamasında öğrenci odaklı öğrenme ilkelerinin nasıl uygulanabileceğine dair örnek uygulamalar sunmuş; öğrenme çıktıları doğrultusunda içerik düzenleme, geriye dönük tasarım yaklaşımı ve öğretim sürecinin verimliliğini artıran çeşitli tekniklerden söz etmiştir.
Ekonomi Bölümü olarak katkıları ve paylaşımları için Doç. Dr. Elif Bengü’ye teşekkür ederiz.
