18.11.2025 tarihinde, Öğrenci Senato Üyemiz, Eğitim ve Müfredat Komisyonu ve Kalite Komisyonu öğrenci temsilcilerimizin katılımıyla bir bölüm toplantısı yapılmış; öğrencilerden gelen görüş ve talepler değerlendirilmiştir.
Ayrıca bölüm başkanımız, öğretim üye ve elemanlarımızın katılımıyla 2025–2026 Bahar Dönemi ders planlamalarına yönelik de bir toplantı gerçekleştirilmiştir.
